🚨Náš e-shop je uzavřen. Neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu pro více informací.🚨
🗓 16.05.23 👤 Natalie Wendt

Zpráva o dopadu Der KoRo

Strávili jsme měsíce psaním a shromažďováním údajů, abychom vám dnes mohli hrdě představit naši první zprávu o dopadu! Jaký dopad? Nebojte se, pokud nevíte, o čem mluvíme a proč by to pro vás jako zákazníky a milovníky ořechového másla mohlo být zajímavé: Blog KoRo vás dostal! Vysvětlíme vám, co se v této zprávě dočtete a proč jsme si na ní dali tolik záležet.

Zpráva o dopadu Der KoRo

Někteří z vás možná náš příběh znají, ale pokud ne, můžete si ho přečíst zde: . Společnost KoRo začala v roce 2014 s myšlenkou přeskočit maloobchodní fáze a díky velkoobjemovému balení odebírat výrobky přímo od výrobců. Sortiment výrobků se v průběhu času poněkud změnil - od pracích prostředků po potraviny -, ale základní myšlenka zůstala stejná.

KoRo Sortiment

Dále jsme se rozvíjeli, přidali do sortimentu mnoho nových výrobků, zaměstnali mnoho lidí a působíme po celé Evropě. Našli jsme si také svůj postoj k obalům a udržitelnosti, více informací najdete zde. Za tento skvělý vývoj vděčíme vám i všem našim dalším zákazníkům a skvělým zaměstnancům společnosti KoRo (samochvála nesmrdí, že?). Nyní chceme vám i široké veřejnosti nabídnout recenzi společnosti KoRo. Zprávu, která obsahuje spoustu údajů, faktů a cílů pro budoucnost společnosti KoRo. V kapitolách Planeta, Zákazníci, Dodavatelé a Tým jsme shromáždili poznatky, abychom byli jako obvykle transparentní a vytvořili základ pro další rozvoj společnosti.

Impact Report_2

Ve zprávě najdete například přehled našich úspor v oblasti obalů za uplynulý rok. Píšeme o tom, co pro nás udržitelnost znamená, jaké jsou naše hodnoty jako společnosti, jak vypadá naše ekologická stopa a co chceme udělat pro její snížení v budoucnu. Vysvětlujeme, jak získáváme produkty, odkud je získáváme a co děláme pro to, aby nejen dobře chutnaly, ale byly i bezpečné a kvalitní. Také jsme analyzovali náš skvělý tým v číslech a datech, abychom zjistili, jak rozmanitý je KoRo a co musíme udělat pro to, aby se všichni v práci cítili dobře. Toto je jen několik výňatků z této zprávy, která má 40 stran. Protože působíme v 16 zemích a máme mezinárodní tým, bude zpráva prozatím zveřejněna pouze v angličtině .

Pokud si říkáte: "Ale ne, 40 stran?! Raději si hned objednám nějaké ořechové máslo." Žádný problém! Pokud vás ale zajímá, kolik bio výrobků máme v nabídce: Strana 16 ve zprávě o dopadech. Víme, že tato poněkud suchopárná témata nemusí mnoho zákazníků zajímat. Je pro nás však důležité, abychom se s vámi podělili i o tyto informace a mohli tak vždy naplnit náš cíl maximální transparentnosti.

Ale teď už dost vysvětlování, scéna je vaše, KoRo Impact Report 2022: Kliknětezde.