Férové ceny

Naším cílem je, aby se společnost KoRo stala jedničkou mezi dodavateli trvanlivých potravin v Evropě: od výrobce ke spotřebiteli – bez prostředníků.

Náš příběh začíná u profesora Dr. Faltina a jeho knihy "Brain vs Capital" ("Mysl versus kapitál"). Dr. Faltin je pro nás nejen zdrojem inspirace, ale také takříkajíc zakladatelem naší společnosti. Jeho přístupy, nápady a postřehy při zakládání společnosti byly pro KoRo zásadní. Dr. Faltina jsme nedávno zastihli v rozhovoru a položili mu několik otázek. 

Z jeho odpovědí vyplývá 5 základních hodnot společnosti KoRo, kterými se řídí naše jednání a které ovlivňují dodavatele i spotřebitele: 

1. Kvalita

Kvalita je naší absolutní prioritou. Snažíme se uspokojit naše spotřebitele, a proto dbáme na chuť, pocit, který každý z našich výrobků zanechává v ústech, vzhled, složení, původ ekologického zemědělství a mnoho dalšího. Například v našem sušeném ovoci nepoužíváme žádné sirné látky a můžeme zaručit trvanlivost až dvanáct měsíců, což umožňuje sama příroda.

2. Krátké obchodní trasy

Naším cílem je nakupovat všechny výrobky přímo v místě původu. Začínáme s produktem u velkoobchodníka, abychom otestovali četnost a relevanci na trhu. Pokud zjistíme, že je po výrobku vysoká poptávka, zkrátíme jeho obchodní cestu.

Tímto způsobem jsme informováni o výrobních procesech výrobků, které evidujeme v našem obchodě, a umožňujeme našim spotřebitelům přístup k těmto informacím. Zároveň nám to umožňuje dále vyvíjet a zlepšovat produkty na úrovni výroby, například vlhkost produktu nebo jeho trvanlivost – vždy ve spolupráci s našimi zemědělci a výrobními podniky.

Přímá zpětná vazba je důležitá i pro naše obchodní partnery. Spotřebitelé se obvykle vyznačují přímočarostí a my tento vztah považujeme za jediný způsob, jak optimalizovat produkty. Jako společnost posilujeme své obchodní vztahy a můžeme vybudovat rozsáhlou síť dodavatelů, která zemědělcům a spotřebitelům nabízí platformu pro přímou výměnu informací o výrobcích.  

3. Velkoobjemová balení

Považujeme za důležité vyhnout se zasílání malých balíčků pro každou online objednávku. Pokud výrobek používáš pravidelně, je rozumnější, že ti ho můžeme nabídnout ve větším množství ve větších baleních.

Flexibilita balení je přínosem i pro naši spolupráci se zemědělci, protože jim umožňujeme pracovat s prostředky, které mají, aniž by museli vyrábět nákladná menší balení.

Důležitý je pro nás především samotný výrobek, nikoliv barevný potištěný obal. Spotřebitele zajímá nakonec totéž. Výhodou velkoobjemových obalů je menší množství obalového odpadu, a tím i menší množství práce, které by bylo nutné vynaložit na jejich výrobu. Jsou ideální pro online prodej, což znamená doručení přímo k zákazníkovi.

4. Férové ceny

Myšlenka KoRo může fungovat pouze tehdy, pokud se úspory nákladů vyplývající z výše uvedených zásad promítnou do konečné ceny, kterou zaplatí spotřebitel. Naším cílem je, aby kvalita výrobků byla zároveň cenově dostupná.

Víme, že v dnešní době není vyhledávání a porovnávání produktů různých společností nijak obtížné. Proto je naším cílem ve společnosti KoRo nabízet naše produkty za příznivý poměr ceny a kvality. Spotřebitel by měl mít možnost spolehnout se na to, že KoRo přesně určí nejlepší cenu, aby ji nemusel sám hledat u různých dodavatelů a mohl důvěřovat přímo KoRo bez jakýchkoli prostředníků.

5. Transparentnost a otevřená komunikace

Poptávka po kvalitních potravinách neustále roste. Z tohoto důvodu si společnost KoRo stanovila za cíl informovat spotřebitele o vývoji každého výrobku v klíčových faktorech, jako je cena a její vývoj, složení a vlastnosti výrobku: informace, které spotřebiteli umožní získat zcela jasnou představu o výrobku, o který má zájem.

Výkyvy cen výrobků nejsou vždy snadno pochopitelné. Aby to bylo jasnější, zobrazuje společnost KoRo na každé stránce produktu graf, který rychlým kliknutím myši vysvětluje důvod příslušné odchylky. Na stejné stránce zveřejňujeme také analýzu reziduí výrobku, aby bylo jasně vidět, že splňujeme potřebné evropské normy a že je náš výrobek prodejný.