🚨Náš e-shop je uzavřen. Neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu pro více informací.🚨
🗓 13.01.23 👤 Tara Rezaie Farmand

KoRo x Our House by Deutsche Sporthilfe: Podporujeme vzory!

Podporovat sportovce v jejich projektech - v tom vidíme sami sebe a podáváme "našemu domu" pomocnou ruku a občerstvení. "Our House" je značka Deutsche Sporthilfe, která dělá zatraceně skvělou práci. O "Our House", KoRo a vzorech jsme si povídali s projektovým manažerem Lucasem Flümannem.

KoRo x Our House by Deutsche Sporthilfe: Podporujeme vzory!

"Náš dům" vyšel v roce 2019 v nakladatelství Deutsche Sporthilfe. Sporthilfe podporuje olympioniky již 55 let a připravuje je na soutěže a olympijské hry. Lucas vysvětluje, proč tato podpora vůbec existuje:

"Sporthilfe byla ve své době protiváhou státního systému NDR, kde se profesionálním sportovcům dostávalo dobré podpory. Ta na Západě neexistovala. Tak vznikla Sporthilfe. Je to charitativní nadace. Podporujeme sportovce, protože věříme, že jako vzory přenášejí do společnosti pozitivní hodnoty, jako je výkonnost, fair play a pospolitost, a podporují děti ve sportu. Tímto způsobem mohou pozitivně ovlivňovat společnost. Díky dokonalému principu "lock-and-key" se nám daří zařazovat do programu ty nejlepší olympioniky, poskytovat jim finanční i nemateriální podporu a nabízet jim tak podporu, která jim kompenzuje útrapy, jež jdou ruku v ruce i se závodním sportem."

Jelikož je Sporthilfe nadací, je z velké části financována obchodními partnery, tedy firmami nebo jednotlivci, kteří chtějí podpořit tuto činnost a její hodnoty, a proto přispívají měsíčními nebo ročními příspěvky.

Na sportovní scéně se však již dlouho projevuje trend odklonu od klasické kariéry vrcholového olympionika. Stále více sportovců, zejména v akčních sportech, se prosazuje na své scéně i bez klubu a zviditelňují se prostřednictvím videí a krátkých klipů na sociálních sítích. "Náš dům" byl založen v roce 2019 jako nová značka Deutsche Sporthilfe s cílem učinit tomuto vývoji zadost a nabídnout podporu a propagaci také sportovcům, kteří se aktivně rozhodnou proti olympijské kariéře. Zaměřují se na sporty BMX, wakeboarding, parkour a skating v létě a volné lyžování a volný snowboarding v zimě. Lucas vysvětluje poměrně jednoduše, proč byla založena nová značka na podporu akčních sportů:

"Nechtěli jsme riskovat, že bychom těmto subkulturním atle:tům vnutili olympijskou šablonu a vybírali je stejnými mechanismy jako olympijské atle:ty. Místo toho to děláme v samostatné jednotce se značkou "Náš dům", kde se sportovci mluvíme na oko a snažíme se je vybírat na základě hodnot a ne nutně jen na základě výkonnosti.

Poté jsme začali zjišťovat, kteří sportovci by mohli vstoupit do našeho programu. Za tímto účelem jsme identifikovali odborníky v daných scénách. Jsou to bývalí sportovci, kteří mají neuvěřitelné znalosti a vysokou důvěryhodnost na scéně. Na každý sport máme vždy dva experty a sdělujeme jim naše hodnoty "Našeho domu": respekt, inspiraci a výkon. Respekt znamená, jak moc si sportovců scéna váží, ale také jak uctivě se ke scéně chovají. Inspirace popisuje, jak inspirativní jsou a jak působí na ostatní. Jak moc přispívají k růstu a rozvoji sportu. A třetí hodnota, výkonnost, je DNA Sporthilfe. Musí být zatraceně dobří v tom, co dělají, aby se dostali do "Našeho domu". Na základě těchto tří hodnot jsme společně se dvěma odborníky a zástupcem sportovců rozhodli, kteří sportovci by se pro "Náš dům" a tyto hodnoty hodili nejlépe."

Stejně jako Deutsche Sporthilfe nabízí "Náš dům" sportovcům finanční a nemateriální podporu. Podpora "Našeho domu" je samozřejmě přizpůsobena potřebám akčních sportovců:

"V rámci našeho sponzorského programu dostávají sportovci 500-600 eur měsíčně a pojištění. Úrazové a mezinárodní zdravotní pojištění je pro akční sportovce nesmírně cenné. Snažíme se jim udržet volná záda, aby se mohli jednoduše více soustředit na sport, nadále inspirovat a být vzorem. Dalším zaměřením "Našeho domu", které se liší od olympiády, jsou výlety a cesty, na které sportovce posíláme. Ti nechtějí nutně stát na stupních vítězů, aby získali medaili, ale aby vytvořili kreativní video. Když se takové video stane virálním a scéna ho uzná, je to Olymp. Loni jsme se vydali na road trip po Evropě v obytných vozech. Všichni sportovci se mohli vydat individuálními trasami do jižní Itálie a pak zamířit na ta nejlepší místa, která si vždycky přáli projet. To vše jsme natočili, sestříhali dohromady a sestavili pro sportovce videa."

Co má ale tato sportovní propagace společného s KoRo? Stejně jako Sporthilfe je "Náš dům" neziskovou nadací a funguje pouze na základě spolupráce s obchodními partnery. A přesně takovou bude letos KoRo. Protože si myslíme, že práce, kterou "Náš dům" dělá, si zaslouží naši podporu. Tím zároveň podporujeme sportovce a jejich nadšení. A zároveň mohou ochutnat naše lahodné výrobky a stát se také fanoušky KoRo. V loňském roce, během cesty do jižní Itálie, poskytla společnost KoRo sportovcům jídlo do jejich obytných vozů, aby jim zaručila chutnou cestu. Sportovci a KoRo si padli do oka, a tak vznikla spolupráce. Společnost "Náš dům" totiž klade velký důraz na to, aby obchodní partneři sportovcům vyhovovali:

"Vždy hledáme obchodní partnery, kteří velmi dobře zapadají do reality života sportovců, abychom nemuseli sportovce ohýbat a ukazovat je v kontextu nějaké značky. Pro KoRo to bude skvěle fungovat, protože stejně konzumují vaše potraviny a protože toto 'mladé, městské, hip' dobře zapadá do KoRo."

Souhlasíme a už se těšíme na nadcházející spolupráci. Zůstaňte naladěni na skvělé projekty, které společně rozjedeme. Pokud se chcete dozvědět více o "Our House" a jejich práci, podívejte se na jejich webové stránky.

Odpovídající produkty